Sparen

JOUW MOMENT IN EEN NIEUW JASJE 

Spaar nu voor directe korting in euro’s!

Kies zelf jouw moment om je gespaarde korting te verzilveren. Van een speciaalbiertje met korting bij De Nieuwe Wereld tot een kip van ‘t spit voor een klein prijsje bij Het Friethuys. Of van een voordelige lunch bij La Colline tot een tapasmenu met korting bij De Bodega. 

✔ Spaar automatisch 2% over jouw rekening
Bepaal zelf op welk moment je jouw gespaarde korting verzilvert
Ontvang na aanmelding de eerste 50 punten cadeau

SPAAR NU VOOR DIRECTE KORTING

 

HOE DOE IK MEE?

Vraag jouw pas aan door op onderstaande link te klikken en vul je naam en e-mailadres in. Open vervolgens de toegestuurde e-mail op jouw telefoon. Klik op ‘klik hier voor uw Jouw Moment’ en klik op ‘voeg toe’ aan PassWallet (Android) of Wallet (iPhone). Geen mail ontvangen? Check dan ook even je spam.

DIGITALE PAS AANVRAGEN

 

WAT SPAAR JE?

Je ontvangt punten die gelijk staan aan euro’s.
Zo staat 50 punten gelijk aan 1 euro. En:
100 punten = 2 euro
250 punten = 5 euro
500 punten = 10 euro
1250 punten = 25 euro
2500 punten = 50 euro

 

HOE WERKT HET?

Bij iedere aankoop spaar je automatisch 2% over het bedrag van je rekening. Laat bij het afrekenen jouw (digitale) pas bij de kassa scannen en de punten worden automatisch bijgeschreven op jouw persoonlijke spaarrekening. Deze korting kun je tijdens een volgend bezoek verzilveren, of op een later moment naar keuze. Het checken van je saldo doe je gemakkelijk via je mobiele Wallet of via onderstaande knop.

Meest gestelde vragen

– Kan ik mijn fysieke pas van voorheen nog gebruiken?
Dit kan zeker! 

– Wat gebeurt er met mijn oude punten?
Jouw punten worden automatisch omgezet, je bent ze dus niet kwijt!

– Kan ik de digitale en de fysieke spaarpas naast elkaar gebruiken?
Ja, dat kan! Als je een digitale kaart hebt, kun je de fysieke kaart laten scannen in een van onze zaken en op hetzelfde e-mailadres registreren. Je krijgt automatisch een e-mail met de vraag of je jouw kaarten wil koppelen. 

– Ik ben mijn pas kwijt, wat nu?
Jouw account is gekoppeld aan jouw e-mailadres. Door zelf opnieuw te registreren met hetzelfde e-mailadres, ontvang je per e-mail een nieuwe digitale membercard met hetzelfde puntensaldo.

– Waar kan ik mijn puntensaldo vinden?
Jouw puntensaldo wordt weergegeven op je digitale membercard in jouw Wallet. Heb je een fysieke kaart? Bekijk dan hier jouw saldo. 

– Ik heb een nieuw e-mailadres, kan ik dit veranderen?
De spaarkaart wordt gekoppeld aan een naam en e-mailadres. Helaas kunnen wij het e-mailadres niet wijzigen. Wanneer je onverhoopt toch een nieuw e-mailadres hebt, neem dan contact met ons op via jouwmoment@jhb-oss.nl 

– Ik heb een andere vraag, wat nu?
Mail je vraag met je naam en e-mailadres waar jouw membercard aan is gekoppeld naar jouwmoment@jhb-oss.nl, wij helpen je graag! 

DE KLEINE GROTE LETTERTJES
 

  1. De gespaarde punten zijn inwisselbaar bij Brasserie La Colline, grillkamer De Bodega, Eet- en drinkcafé De Nieuwe wereld en Het Friethuys. 
  2. De gespaarde punten vervallen jaarlijks op 1 maart. 
  3. De gespaarde punten zijn niet direct te verzilveren, maar wel bij een volgend bezoek. 
  4. Het maximaal aantal punten wat je over een rekening kunt verzilveren is 1500 punten. 
  5. Je kunt jouw gespaarde punten niet in delen verzilveren. 
  6. Je spaart niet bij aankoop van onze cadeaupas of tegoedbordje. 
  7. Van de gespaarde punten kun je geen cadeaupas of tegoedbordje kopen.   
  8. De gespaarde punten zijn niet achteraf te verzilveren op een rekening. 
  9. De gespaarde punten zijn niet te verzilveren tijdens feestdagen of i.c.m. speciale acties. 
  10. Vooralsnog is het niet mogelijk om bij een online bestelling punten te sparen of te verzilveren.

Bezoek ons

Heuvel 29
5341 CV, Oss

0412-658424
info@dnw-oss.nl

Openingstijden

MA 11:00 – 22:00
DI 10:00 – 22:00
WO 11:00 – 22:00
DO 11:00 – 22:00
VR 11:00 – 22:00
ZA 10:00 – 22:00
ZO 12:00 – 22:00

Call Now Button